Електронна търговия

Съкратен моден курс

Структура

  • Продължителност на курса: 3 месеца
  • Посещение: задължително
  • Начин на преподаване: колективно или индивидуално

Местоположение

Милано - Рим - Белград - София

Курсът

От няколко години електронната търговия се превърна в една допълнителна дистрибуционна система към традиционната магазинна продажба. Тази продажбена стратегия, все по-утвърждаваща се и постоянно развиваща се, засяга и брандовете на модата и луксозните стоки, както по отношение на пряката продажба на място, така и чрез мултибрандови портали като Yoox, Zalando, Luisaviaroma, Net-a-Porter. Целта на курса по електронна търговия на Accademia del Lusso е да въведе учениците във фирмените стратегии на онлайн продажбата, обръщайки особено внимание на fashion & luxury system.

Изучавани предмети

  • Електронна търговия: петата Р
  • Маркетинг за електронната търговия
  • Retail e-commerce
Поискайте информация сега!