Fashion Styling & Editing

Тригодишно обучение в сферата на styling и модна журналистика

Структура

  • 1800 учебни часа разпределени в три учебни години

Представителства

Милано - Рим – Белград - София

Цели

Всеки продукт, без значение колкото и да е стилен и качествен трябва да бъде представен по един истински начин на крайния потребител, за да събуди интереса му.

Професии, свързани с модната комуникация и имиджа са многобройни и включват както творчески така и практически дейности.

Професионалистите, които работят в редакциите и сектори за връзки с обществеността се занимават с рекламни кампании, конференции, реклама, връзки с чужбина, присъстват на важни събития, изложения и други мероприятия, на които се презентира идентичността на марката и фирмата, която представлява.

Специалности

За имиджа на продукта на една търговска марка се грижи стилист; той определя стойността на модни продукти и на подходящ начин ги представя на модни ревюта, изложения, презентации или в рекламните кампании.

В този случай, стилистът допринася за определяне на атмосфера на колекцията, слага подходящ аксесоар, грижи се за избора на прически, грим и други елементи, които допринасят за създаването на по-добър ефект.

Неговата основна задача е по креативен и практичен начин да представи същността на колекцията, подчертавайки нейния имидж.

Освен това, той работи в областта на модната редакция и се занимава с организацията и планирането на редакционни статии и фото-заснемания.

Специалностите, които се предлагат са: Редактор, Стилист в редакцията, Стилист на модни ревюта, Консултант, Организатор на събития и модни ревюта, Представител за връзки с обществеността, имидж консултант, Personal Shopper.

Поискайте информация сега!